Produse
TOP

Navomodel macheta Billing Boats HMS WARRIOR (1470 mm)

Cod V437172
Navomodele Machete statice Navomodel macheta Billing Boats HMS WARRIOR (1470 mm)
Pret: 2555.00 Lei
Stoc zero
Cumpara

Navomodel macheta Billing Boats HMS WARRIOR (1470 mm)

Specificatii:
Lungime: 1470 mm
Scara: 1:100

Continutul kit-ului:
- Instructiuni de asamblare, impreuna cu toate piesele din lemn, plastic si metal precum si alte accesorii sunt incluse in kit ca standard
- Coaste si baghete din lemn pentru coca

WARRIOR a fost proiectat si construit ca raspuns la un program francez foarte agresiv de constructii navale care a permis realizarea primei nave de razboi cu blindaj metalic, ambarcatiune numita LA GLOIRE si proiectata de genialul arhitect naval Stanislas Charles Henri Dupuy de Lome. 
 
Hotarat sa castige aceasta provocare pentru suprematie Sir John Somerset Pakington, Prim Amiral al Royal Navy pe acea vreme, a impus constructia unei nave de razboi care sa nu aiba egal in termeni de calitate, viteza, marime, armament si blindaj, astfel incat Franta nici macar sa nu indrazneasca sa se angajeze intr-o batalie navala cu Marea Britanie.
 
In August 1861, sub comanda capitanului Arthur Auckland Leopold Pedro Cochrane, WARRIOR era cu adevarat cea mai mare nava din lume, cu un deplasament de 9210 tone, depasea cu 60% mandria francezilor LA GLOIRE. Dupa cateva curse de incercare a primit cateva mici modificari si apoi in Iunie 1862 ea a inceput serviciul activ in Escadrila Channel. Misiunea a fost de a patrula apele de coasta si curse la Lisabona si Gibraltar.
 
Dupa ce a introdus o revolutie in arhitectura navala, prin 1864 WARRIOR a inceput sa fie inlocuit de modele mai rapide, cu arme mai mari si armuri mai groase. Prin 1871 ea nu mai este considerata nava invincibila care era odata si rolul sau a fost retrogradat la Paza de Coasta si servicii de rezerva.
 
In luna Mai a anului 1883 catargele din fata si cel principal au fost gasite cu zone putrezite si s-a considerat ca reparatia nu este fezabila, deci WARRIOR a fost pus in rezerva si in cele din urma a fost transformata intr-o scoala plutitoare pentru Marina si rebotezat VERNON III in anul 1904. In 1924 a fost pusa la vanzare ca fier vechi, dar nici un cumparator nu a putut fi gasit. In Martie 1929 a fost dusa la Portsmouth si transformata intr-un ponton plutitor pentru ulei si redenumita din nou ca Oil Fuel Hulk C77.
 
Prin 1978 ea mai era ultimul exemplar supravietuitor din Black Battlefleet - 45 de nave cu coca metalica construite de Royal Navy intre anii 1861 si 1877.
 
 
Copyright © 2022 Sierra Modellsport Home page | Despre Sierra | Contact

Nume Produs:
Pretul Sierra:
Pret competitor
Website-ul competitorului

Ok, vei fi notificat pe e-mail cand apare produsul pe stoc!
Te rugam sa verifici si in spam

Unele produse din comanda nu exista momentan in stoc in cantitatea ceruta. Poti comanda orice cantitate, dar termenul de livrare iti va fi comunicat de noi pe e-mail sau telefon.